• Rreth Nesh
  • Kontakt
  • Albanian
  • English
Saturday, October 18, 2025
Memorie.al
No Result
View All Result
  • Faqja Kryesore
  • Dossier
  • Intervista
  • Personazh
  • Dokumentar
  • Galeria e Fotove
  • Art & Kulture
  • Sport
  • Kujtime
  • Të Ndryshme
  • Faqja Kryesore
  • Dossier
  • Intervista
  • Personazh
  • Dokumentar
  • Galeria e Fotove
  • Art & Kulture
  • Sport
  • Kujtime
  • Të Ndryshme
No Result
View All Result
Memorie.al
No Result
View All Result
Home Dossier

“Në Gjermaninë Perëndimore, një grup shqiptarësh u rekrutua nga UDB-ja, për të survejuar emigrantët në Frankfurt dhe Mynih, ku…”/ Dëshmia e ish-zyrtarit të UDB-së, që u dënua si agjent i CIA-s

“Profesor Bujar Hoxha, është autor i shkrimeve dhe punës armiqësore, kundër Jugosllavisë, të mos i jepen dokumenta nga…”/ Kur gazeta “Borba” e Beogradit akuzonte
“Fatkeqësisht, disa elementë shqiptarë, kanë qenë bashkëpunëtorë të denjë në shërbimet sekrete kundër-zbuluese dhe zbuluese të Jugosllavisë, pasi ata…”/ Dëshmia e rrallë e ish-oficerit të UDB-së
“Vendi i dorëzimit të jetë piramida Nr.15 dhe dy grupet të qëndrojnë 400 /Dokumentet sekrete
“Profesor Bujar Hoxha, është autor i shkrimeve dhe punës armiqësore, kundër Jugosllavisë, të mos i jepen dokumenta nga…”/ Kur gazeta “Borba” e Beogradit akuzonte
“Profesor Bujar Hoxha, është autor i shkrimeve dhe punës armiqësore, kundër Jugosllavisë, të mos i jepen dokumenta nga…”/ Kur gazeta “Borba” e Beogradit akuzonte
Kalendari Historik 27 Gusht

Nga Nafi Çegrani

Pjesa e tretë

                                             FENOMENI I SPIUNAZHIT JUGOSLLAV

Memorie.al / Spiunazhi, i njohur që nga kohërat e lashta si “syri i padukshëm i pushtetit”, në Ballkan mori gjithnjë një ngjyrim tragjik e të përgjakur. Në këtë hapësirë ku perandoritë janë përplasur si dallgët mbi shkëmbinj, fshehtësia dhe tradhtia u bënë monedhë e përditshme. Për shqiptarët, ky fenomen nuk ishte vetëm teknikë e pushtetarëve për të kontrolluar popullin, por një plagë që u ngulit në psikologjinë kolektive dhe në ndërgjegjen historike. Në thelbin e tij, spiunazhi nuk është thjesht mbledhje informacionesh – është dhunë e rafinuar mbi mendjen e njeriut, një ndërhyrje në zonat më intime të lirisë. Ai përzien frikën me dyshimin, duke e bërë njeriun të humbë qetësinë e brendshme dhe shoqërinë të copëtohet nga mosbesimi. Në këtë kuptim, spiunazhi është akt i dytë i skllavërisë: i pari është vargonjtë fizikë, i dyti është burgimi i ndërgjegjes.

Gjithashtu mund të lexoni

“Anëtar i Rinisë së Ballit, i ati milic e spiun i SIM-it, dy dajo komandantë Balli…”/ Dokumenti sekret i Sigurimit, për ballistin që hetoi Koci Xoxen, Dali Ndreun, Teme Sejkon, “sabotatorët e naftës”, etj.!

“Në vitin 1978, kur punonjësi i Degës i tha: ‘e more vesh moj plakë, djali yt në Suedi, Agimi, është vrarë’, nënë Fizja iu përgjijgj; ‘të rroni ju more bir’, dhe…”/ Historia e trishtë e familjes Biçaku nga Librazhdi

                                                            Vijon nga numri kaluar

Vitet 1967–1970 – Kontrolli i dyfishtë dhe sakrifica

Në këtë periudhë, tensioni arriti kulmin. UDB-ja intensifikoi operacionet për të kontrolluar aktivitetet e studentëve në diasporë dhe brenda Jugosllavisë, ndërsa Sigurimi i Shtetit shqiptar, përforcoi survejimin për të shmangur ndikimin e huaj mbi individët e rinj. Studentët u detyruan të përdornin letra të koduara, takime të fshehta dhe mesazhe të dyfishta.

Disa nga veprimet më dramatike përfshinë:

Paralajmërimin e shokëve për aksione të UDB-së, duke rrezikuar vetë karrierën dhe jetën.

Ruajtjen e informacionit të caktuar për Sigurimin shqiptar, për të shmangur arrestime të pabazuara, pa shkelur besimin e komunitetit.

Refuzimin e urdhrave që do të sillnin arrestime ose persekutime, një vendim që shpesh kushtonte humbjen e bursave, ndarjen nga familja ose ndëshkime simbolike.

Pasojat personale dhe morale

Në fund të viteve ’60-të, pasojat e veprimeve të tyre u bënë evidente: disa humbën mundësinë për të studiuar jashtë vendit; disa u izoluan nga komuniteti akademik; të tjerët jetuan me frikën e vazhdueshme se çdo lëvizje mund t’i ekspozonte ndaj të dy rrjeteve. Ata që vazhduan të vepronin me ndërgjegje shpesh përjetuan një tension të vazhdueshëm psikologjik, por ruajtën integritetin dhe moralin e tyre.

Reflektimi filozofik dhe sociologjik

Historia e këtij grupi tregon se rrjetet agjenturore nuk janë thjesht mekanizma pushteti, por edhe provë e natyrës njerëzore: tensioni midis frikës dhe ndërgjegjes, mbijetesës dhe besnikërisë ndaj vlerave. Sociologjikisht, ky rrugëtim ilustron fragmentimin e komunitetit dhe fuqinë e frikës për të ndikuar marrëdhëniet sociale. Filozofikisht, ai tregon se edhe nën presionin më të madh të spiunazhit, ekziston hapësira për sakrificë, moral dhe rezistencë të brendshme.

Ishte një mbrëmje e ftohtë dimri në vitin 1967, kur një njoftim i papritur mbërriti në dorën e grupit të studentëve shqiptarë në Beograd. UDB-ja kishte planifikuar një aksion për arrestimin e një profesori shqiptar, i cili dyshohej për “ndikim të huaj” dhe për aktivitete të fshehta, që mund të favorizonin emigracionin politik shqiptar. Profesori ishte i njohur për qëndrimet e tij të ndershme dhe për mbështetjen që i jepte studentëve shqiptarë.

Grupi u mbledh në fshehtësi, duke ndjerë tensionin që po rritej me çdo minutë. Njëri nga djemtë, i cili kishte qasje direkte te raportet e UDB-së, e kuptoi se profesori ishte në rrezik të menjëhershëm. Dilema morale u bë e padurueshme: nëse do të ndërhynin, rrezikonin vetë karrierën dhe jetën e tyre; nëse nuk vepronin, një jetë e pafajshme do të thyhej.

Pas diskutimeve të gjata dhe heshtjes së rëndë, vendimi u mor: ata do të përdornin informacionin që kishin për të ndryshuar itinerarin e profesorisë dhe për të paralajmëruar disa bashkëpunëtorë të afërt, pa e ekspozuar identitetin e tyre. Mesazhet u dërguan në mënyrë të koduar dhe takimet u organizuan fshehurazi në apartamente të ndryshme.

Kur aksioni i UDB-së u zhvillua, grupi ndiqte nga larg lëvizjet e operativëve. Tensioni ishte i pashpjegueshëm: çdo gabim mund të bënte dallimin midis jetës dhe arrestimit, midis lirisë dhe burgut. Profesori arriti të shmangte kapjen, falë ndërhyrjes së heshtur të studentëve.

Në atë moment kritik, ndërgjegjja dhe moraliteti u bënë armët e tyre më të forta. Ata kuptuan se çdo vendim i zgjedhur në errësirë, çdo akt i fshehtë sakrifikues, ishte një fitore e vogël e lirisë mbi kontrollin absolut të pushtetit. Por pasojat personale nuk munguan: disa studentë humbën bursat, disa u izoluan nga shokët dhe profesorët, ndërsa të tjerët jetuan me barrën e dyfishtë të fshehtësisë dhe tensionit psikologjik.

Kjo skenë dramatike tregon qartë lojën e dyfishtë: një ndërveprim i sofistikuar midis rrjetit jugosllav dhe atij shqiptar, ku individi shqiptar shpesh duhet të gjejë rrugën e moralit dhe lirisë brenda labirintit të survejimit. Ajo ilustron se spiunazhi nuk është thjesht një mekanizëm pushteti, por edhe një provë e natyrës njerëzore, një betejë për integritet, ndërgjegje dhe sakrificë në errësirën e dominimit absolut.

AGJENTËT E DYFISHTË DHE EMIGRACIONI SHQIPTAR

Fenomeni i agjentëve të dyfishtë ishte një nga dimensionet më të ndërlikuara të spiunazhit klasik në Ballkan dhe Bllokun Lindor. Në Jugosllavi, UDB-ja e krijoi këtë kategori individësh për të infiltruar komunitetet shqiptare, për të monitoruar aktivitetet politike dhe kulturore dhe për të krijuar një rrjet kontrolli që shtrihej edhe jashtë kufijve. Në Shqipëri, Sigurimi i Shtetit përdori metoda të ngjashme, duke u përpjekur të identifikonte dhe manipulonte çdo kontakt të dyshimtë me diasporën ose, me shërbime të huaja.

Agjentët e dyfishtë u bënë instrumente të sofistikuar për të menaxhuar tensionin midis dy pushteteve. Ata raportonin njëkohësisht për shërbimin që i kishte rekrutuar dhe për komunitetin e tyre ose për shërbimet tjera, duke ruajtur një balans të hollë midis mbijetesës dhe ndërgjegjes morale. Kjo kategori individësh shpesh jetonte me një barrë psikologjike të përhershme, sepse çdo gabim mund të sillte arrestime, persekutime ose izolim total.

Në lidhje me emigracionin shqiptar në Perëndim, veçanërisht në SHBA-ës, Gjermani, Francë dhe Zvicër, agjentët e dyfishtë u përdorën për të infiltruar organizata emigrante. UDB-ja dhe Sigurimi i Shtetit shqiptar, angazhuan individë që kishin lidhje familjare ose akademike me emigracionin, për të raportuar mbi aktivitetet politike, takimet e diasporës dhe financimet që mbështetnin iniciativat kombëtare. Shumë prej tyre u prezantuan si “bashkëpunëtorë të besueshëm” të komunitetit, por në të vërtetë shërbenin dy shërbimeve njëkohësisht.

Shembuj konkretë përfshijnë studentë shqiptarë në universitete amerikane në vitet ’60–’70-të, të cilët fillimisht u rekrutuan për të mbikëqyrur organizatat studentore dhe aktivitetet patriotike, por disa prej tyre zhvilluan kontakte të fshehta me përfaqësues të komuniteteve shqiptare, duke ndihmuar në ruajtjen e integritetit të organizatave dhe shpëtimin e individëve të rrezikuar nga shërbimet sekrete. Në Gjermani dhe Francë, disa anëtarë të organizatave emigrante, u zbuluan si agjentë të dyfishtë, duke krijuar përçarje dhe mosbesim në radhët e diasporës.

Fenomeni i agjentëve të dyfishtë shpjegon tensionin midis lojalitetit ndaj komunitetit dhe detyrës ndaj shërbimit sekret. Individët u përballën me dilema të përhershme: të vepronin për të mbrojtur bashkëkombësit dhe familjet, ose të përmbushnin urdhra që shpesh sillnin pasoja tragjike për të tjerët.

Duke kuptuar se ky fenomen kontribuoi në fragmentimin e diasporës shqiptare, atëherë gjërat mbeten më se të qarta. Mosbesimi, izolimi dhe kontrolli i fshehtë ndikuan në mënyrën se si komunitetet emigrante organizoheshin dhe bashkëpunonin. Shumë nga lidhjet e vjetra shkatërruan, ndërsa besimi u shndërrua në luks.

Agjentët e dyfishtë janë një simbol i tensionit midis lirisë së brendshme dhe kontrollit absolut të pushtetit. Ata tregojnë se njeriu shpesh duhet të balancohet midis dy botëve: një bote të dukshme, ku jeton në siguri dhe një bote të fshehtë të ndërgjegjes, ku vendimet e moralit përcaktojnë jo vetëm jetën e vetvetes, por edhe fatin e komunitetit.

Ky fenomen tregon se edhe larg shtëpisë dhe në diasporë, spiunazhi nuk është vetëm instrument pushteti, por një pasqyrë e kompleksitetit të shpirtit shqiptar në mes të presionit të jashtëm, frikës dhe nevojës për të ruajtur identitetin dhe dinjitetin.

DIASPORA DHE UDB-ja

Në vitet ’60 dhe ’70, disa studentë dhe profesionistë shqiptarë që emigruan në SHBA, Gjermani dhe Francë u përballën me oferta për bashkëpunim nga shërbimet sekrete jugosllave dhe ato shqiptare. Një pjesë e tyre, duke u ndjerë të izoluar dhe të vetmuar larg atdheut, pranuan të shërbejnë si informatorë, shpesh nën pretekstin e ndihmës për vendin dhe komunitetin.

Një rast tipik ishte ai i një studenti shqiptar në Universitetin e Bostonit në SHBA-ës. Ai u rekrutua fillimisht nga UDB-ja për të raportuar mbi aktivitetet e studentëve shqiptarë dhe lidhjet e tyre me organizatat patriotike. Por shumë shpejt ai u përfshi edhe në kontaktet me Sigurimin e Shtetit shqiptar, duke u bërë agjent i dyfishtë.

Në veprimet e tij, ai shmangu arrestimin e disa bashkëkombësve, duke transmetuar informacion të kontrolluar dhe duke ruajtur fshehtësinë e organizatave. Dilema morale ishte e vazhdueshme: çdo raport mund të shkaktonte dënime, çdo heshtje mund të përkrahte rrezikun për të tjerët.

Në Gjermani, një grup profesionistësh shqiptarë u rekrutua nga UDB-ja për të monitoruar aktivitetet e organizatave emigrante në Frankfurt dhe Mynih. Ata raportonin mbi mbledhjet, financimet dhe kontaktet diplomatike, por disa prej tyre zhvilluan lidhje të fshehta me komunitetin shqiptar, duke shpëtuar individë nga inskenimet e shërbimeve sekrete.

Një anëtar i grupit, duke u përballur me presionin, vendosi të sakrifikojë marrëdhëniet personale dhe mundësitë profesionale për të ruajtur integritetin e organizatës dhe jetën e bashkëkombësve.

Në Francë, disa intelektualë shqiptarë u rekrutuan për të raportuar mbi aktivitetet kulturore dhe politike të diasporës në Paris dhe Lyon. Ata u detyruan të përdornin letra të koduara, takime të fshehta dhe mesazhe të dyfishta për të shmangur dyshimin e autoriteteve dhe për të ruajtur besimin e komunitetit.

Sakrificat e tyre përfshinin izolim social, humbje të mundësive profesionale dhe një barrë psikologjike të përhershme, por për shumë, ruajtja e dinjitetit dhe integritetit moral ishte fitore më e madhe se çdo karrierë apo përfitim material.

Ndikimi mbi komunitetin emigrant ishte i dyfishtë: ndërkohë që shërbimet sekrete krijuan tension dhe mosbesim në radhët e diasporës, ndërhyrja e fshehtë e disa agjentëve të dyfishtë shpëtoi shumë individë dhe ruajti funksionimin e organizatave patriotike. Ata mësuan të vepronin me kujdes, të ruanin sekretet dhe të mbështesin bashkëkombësit në mënyrë të fshehtë, duke krijuar një moral të veçantë të mbijetesës dhe të ndërgjegjes.

Psikologjikisht, ky fenomen tregonte tensionin midis lojalitetit ndaj komunitetit dhe presionit nga shërbimet sekrete. Sociologjikisht, ai shpjegonte fragmentimin e diasporës dhe krijimin e një atmosfere dyshimi të vazhdueshëm. Filozofikisht, historia e tyre ilustronte betejën e përhershme midislirisë së brendshme dhe kontrollit të jashtëm,dhe fuqinë e ndërgjegjes njerëzore që mund të ruhet edhe nën presionin më të madh.

Këto raste specifike tregojnë se emigracioni shqiptar në SHBA dhe Evropë nuk ishte vetëm një rrugë për një jetë më të mirë, por edhe një terren ku u zhvillua një betejë e sofistikuar morale dhe politike, ku çdo vendim kishte ndikim mbi jetët dhe fatin e bashkëkombësve, duke lënë gjurmë të thella në historinë e diasporës shqiptare.

KODET, SHIFRAT DHE FSHESHIA – OPERACIONET E AGJENTURAVE KOMUNISTE NË PERËNDIM

Në periudhën komuniste, agjenturat e Jugosllavisë (UDB-ja, OZNA) dhe të Shqipërisë (Sigurimi i Shtetit) përdornin një gjuhë të sofistikuar të fshehtësisë, të bazuar mbi kode, shifra dhe simbole që mundësonin menaxhimin e rrjeteve agjenturore dhe kontrollin e informacionit, shpesh në mënyrë perfide dhe të padukshme.

Metodat kryesore të kodimit përfshinin:

Numrat dhe simbolet – çdo agjent, raport ose dokument kishte një kod unik që nuk lidhej drejtpërdrejt me emrin apo aktivitetin e individit. Për shembull, studentët shqiptarë që raportonin për aktivitetet patriotike në Beograd ose Frankfurt, identifikoheshin me numra të fshehtë dhe iniciale të koduara.

Shenjat e fshehta në letra dhe dokumente – letra të koduara përmes simbolikës të thjeshtë ose të komplikuar, përdorej për të transmetuar informacion të rëndësishëm, pa përdorur fjalë të drejtpërdrejta që mund të zbuloheshin nga të tjerët.

Mesazhet verbale të koduara – gjatë takimeve të fshehta në apartamente ose kafene, agjentët përdornin shprehje të dukshme të përditshme që bartnin kuptim sekret për të treguar aktivitete ose për të paralajmëruar për rreziqe.

Në diasporën shqiptare Belgjikë etj në SHBA, Gjermani, Zvicër,., këto metoda u përdorën për të infiltruar organizatat emigrante dhe për të mbikëqyrur aktivitetet patriotike dhe kulturore. Agjentët e dyfishtë dhe informatorët e fshehtë përdornin këto kode për të raportuar mbi mbledhjet e komunitetit, financimet e organizatave, lidhjet diplomatike dhe diskutimet e aktiviteteve anti-komuniste.

Shembuj konkretë përfshijnë:

Studentë shqiptarë në Universitetin e Bostonit që dërgonin raporte të koduara mbi mbledhjet e shoqatave studentore shqiptare, duke përdorur numra dhe iniciale që vetëm UDB-ja ose Sigurimi mund t’i kuptonte.

Anëtarë të organizatave emigrante në Frankfurt dhe Paris që përdornin shenja dhe fjalë të fshehta për të paralajmëruar njëri-tjetrin për operacione të mundshme të shërbimeve sekrete.

Informatorë që përdornin letra të koduara dhe shifra për të transmetuar lajme mbi mbledhjet e diasporës në Zvicër, pa u zbuluar nga pjesëtarët e komunitetit.

Roli i këtyre kodeve dhe shifrave ishte strategjik: ato lejuan agjenturat të vepronin në mënyrë perfide dhe të fshehtë, duke ruajtur kontrollin mbi rrjetet dhe duke izoluar komunitetin emigrant. Por për individët shqiptarë që përdornin informacionin me ndërgjegje, ato ishin gjithashtu një mjet për të shpëtuar jetën e bashkëkombësve dhe për të mbrojtur organizatat patriotike nga represioni.

Gjithsesi se duhet një përgatitje e thellë profesionale të njohjeve të gjërave nga kjo sferë. Megjithatë, përdorimi i kodeve dhe shifrave krijonte një tension të vazhdueshëm, sepse çdo gabim mund të çonte në arrestim, depërtim ose ndëshkim. Sociologjikisht, kjo metodë ndikonte në mënyrën se si komuniteti emigrant organizohej dhe bashkëpunonte, duke shkaktuar mosbesim, frikë dhe fragmentim të brendshëm.

Filozofikisht, kodi dhe shifra simbolizonin lojën e fshehtë midis pushtetit dhe lirisë, një betejë për integritet dhe ndërgjegje, edhe larg atdheut. Ky fenomen tregon qartë se spiunazhi nuk kishte kufij gjeografik dhe se, përtej kufijve, diaspora shqiptare ishte një terren i sofistikuar ku interesi politik, frika dhe morali njerëzor ndërvepronin në mënyrë dramatike.

Në vitet ’60 dhe ’70-të, disa individë shqiptarë në SHBA-ës dhe Evropë, u përballën me një realitet të rrezikshëm, ku çdo kontakt me komunitetin patriotik, mund të shndërrohej në rrezik për jetën ose lirinë e tyre. Ata përdorën kode dhe shifra për të transmetuar informacion të fshehtë dhe për të ruajtur funksionimin e organizatave, shpesh duke rrezikuar karrierën dhe jetën personale.

Një rast i njohur është ai i studentit shqiptar në Boston, i cili punonte si agjent i dyfishtë. Ai përdorte shifra për të dërguar raporte mbi aktivitetet e organizatave studentore, duke paralajmëruar në të njëjtën kohë për mbledhje të rrezikshme që mund të çonin në arrestimin e kolegëve. Një mbledhje e organizuar për mbledhjen e fondeve për studentët e përndjekur nga regjimet komuniste u anulua, vetëm falë një mesazhi të koduar që studenti arriti të dërgonte pa u zbuluar.

Në Gjermani, një grup profesionistësh shqiptarë përdorte një sistem të thjeshtë numrash dhe inicialesh për të identifikuar individët e rrezikuar dhe për të koordinuar ndihmën pa u zbuluar nga UDB-ja. Një rast dramatik ishte kur një profesor shqiptar, i cili ishte synuar nga UDB-ja për arrestim dhe deportim, u paralajmërua përmes një letre të koduar. Profesori arriti të shmangte kapjen, ndërsa agjentët shqiptarë brenda rrjetit jugosllav morën rrezikun e madh për të shpëtuar jetën e tij.

Në Zvicër, një intelektual shqiptar përdorte shifra dhe simbole të fshehta në mesazhet e tij për të paralajmëruar diasporën mbi lëvizjet e shërbimeve sekrete. Një takim i organizuar për të diskutuar strategjitë e diasporës për ndihmën e të persekutuarve në Shqipëri, u shpëtua falë përdorimit të këtyre kodeve. Ai mori rrezikun e dyfishtë: çdo gabim mund të ekspozonte identitetin e tij dhe pjesëtarët e komunitetit, por vendosi të vepronte për të mbrojtur jetët dhe organizatat.

Ndikimi mbi komunitetin emigrant ishte i madh. Falë këtyre individëve, shumë organizata shqiptare në SHBA-ës, Francë, Gjermani dhe Belgjikë, arritën të mbijetojnë, të ruajnë funksionimin dhe të vazhdojnë aktivitetin patriotik, edhe nën presionin e vazhdueshëm të shërbimeve sekrete. Individët që përdornin kode dhe shifra u bënë heronj të fshehtë, duke treguar se edhe brenda errësirës së spiunazhit ekziston mundësia për integritet moral dhe sakrificë personale.

Ishte pranverë e vitit 1969, sapo kisha nis punën si zyrtar i SDB-së republikane në Shkup, në sektorin për ndjekje të diplomatëve të huaj dhe atasheve ushtarak etj., mora një informacion nga zyra e analitikës, se atë kohë në qytetin e Frankfurtit, ku UDB-ja dhe Sigurimi i Shtetit shqiptar zhvilluan një operacion të koordinuar kundër komunitetit shqiptar emigrant.

Objektivi ishte një grup intelektualësh dhe studentësh që po organizonin aktivitete kulturore dhe politik, për të mbështetur bashkëkombësit e përndjekur në Shqipëri dhe Kosovë. Shërbimet sekrete kishin informacion të përbashkët dhe kishin planifikuar të arrestonin disa prej figurave kryesore, duke krijuar tension dhe panik në radhët e diasporës. Madje edhe rreth disa aksioneve dhe kombinimeve të fshehta operative që ishin ndërmarrë nga agjentura shqiptare nga ambasada në Vjenë në krye me diplomatin Simeon…! / Memorie.al

                                                                Vijon numrin e ardhshëm

ShareTweetPinSendShareSend
Previous Post

"Problemi i vendosjes së kolonëve në vendet e boshatisura, nuk është më i vogël se largimi i shqiptarëve, por më e natyrshme, pasi...”/ Plani i fshehtë e akademikut të njohur serb Çubrilloviç

Next Post

“Ditën, i vdekuri lihet në dhomën e grave, ku qahet e vajtohet, prandaj ka mbetur shprehja; ‘me e qa me llahinka’, kurse ‘Lugati’ i Selitës...”! / Ritet e panjohura të dasmave dhe vdekjeve, në familjet tironse

Artikuj të ngjashëm

“Si e varën në litar, Nezir Muzhaqin, komandantin e ‘Ballit Kombëtar’ për Elbasanin, me vendimin e Gjykatës së Lartë Ushtarake, pasi…”/ Ish-i dënuari politik, publikon dokumentin
Dossier

“Anëtar i Rinisë së Ballit, i ati milic e spiun i SIM-it, dy dajo komandantë Balli…”/ Dokumenti sekret i Sigurimit, për ballistin që hetoi Koci Xoxen, Dali Ndreun, Teme Sejkon, “sabotatorët e naftës”, etj.!

October 18, 2025
“Në vitin 1978, kur punonjësi i Degës i tha: ‘e more vesh moj plakë, djali yt në Suedi, Agimi, është vrarë’, nënë Fizja iu përgjijgj; ‘të rroni ju more bir’, dhe…”/ Historia e trishtë e familjes Biçaku nga Librazhdi
Dossier

“Në vitin 1978, kur punonjësi i Degës i tha: ‘e more vesh moj plakë, djali yt në Suedi, Agimi, është vrarë’, nënë Fizja iu përgjijgj; ‘të rroni ju more bir’, dhe…”/ Historia e trishtë e familjes Biçaku nga Librazhdi

October 17, 2025
“Nën ritmin e orkestrave popullore, çingijet e gdhinin bashkë me dasmorët apo klientët e zgjedhur të lokaleve e, në vende të fshehta me të pasurit…”/ Historia e panjohur e “femrave të përdala” të Elbasanit
Dossier

“Nën ritmin e orkestrave popullore, çingijet e gdhinin bashkë me dasmorët apo klientët e zgjedhur të lokaleve e, në vende të fshehta me të pasurit…”/ Historia e panjohur e “femrave të përdala” të Elbasanit

October 16, 2025
Dossier

“Kur drejtori i burgut të Strugës, u thotë: ‘ju jeni enveristë’, Kadriut, që i kishin ngrirë këmbët dhe ishte i rraskapitur, ia kthen…”/ Historia e trishtë e K. Biçakut e F. Doskut, që u arratisën në Maqedoni, në mars 1965

October 17, 2025
“Në 1952, i ndihmuar nga vëllai i tij, Tafili, merr me vete të shoqen e Ismail Balliut, me dy vajzat, që kërkonin të largoheshin dhe arratiset në Jugosllavi, ku…”/ Historia e panjohur e Hamit Lukës nga Funarësi
Dossier

“Pasi ikën natën nga Roskoveci ku ishte mësues, me shokun e ngushtë, Mustafa Lleshnaku, arratisën nga kufiri e dalin në Strugë, ku UDB-ja…”/ Historia e panjohur e Adil Biçakut që sot jeton e punon në Suedi

October 15, 2025
“Emin Biçaku nga Qarrishta, në 1944-ën, orientoi Mehmet Shehun me Brigadën e Parë, të ndiqte itinerarin drejt Qafës së Lespriskës, por pas mbarimit të Luftës, ata…”/ Historia e trishtë e familjes nacionaliste
Dossier

“Emin Biçaku nga Qarrishta, në 1944-ën, orientoi Mehmet Shehun me Brigadën e Parë, të ndiqte itinerarin drejt Qafës së Lespriskës, por pas mbarimit të Luftës, ata…”/ Historia e trishtë e familjes nacionaliste

October 16, 2025
Next Post
“Ditën, i vdekuri lihet në dhomën e grave, ku qahet e vajtohet, prandaj ka mbetur shprehja; ‘me e qa me llahinka’, kurse ‘Lugati’ i Selitës…”! / Ritet e panjohura të dasmave dhe vdekjeve, në familjet tironse

“Ditën, i vdekuri lihet në dhomën e grave, ku qahet e vajtohet, prandaj ka mbetur shprehja; ‘me e qa me llahinka’, kurse ‘Lugati’ i Selitës...”! / Ritet e panjohura të dasmave dhe vdekjeve, në familjet tironse

“Historia është versioni i ngjarjeve të kaluara për të cilat njerëzit kanë vendosur të bien dakord”
Napoleon Bonaparti

Publikimi ose shpërndarja e përmbajtjes së artikujve nga burime të tjera është e ndaluar reptësisht pa pëlqimin paraprak me shkrim nga Portali MEMORIE. Për të marrë dhe publikuar materialet e Portalit MEMORIE, dërgoni kërkesën tuaj tek [email protected]
NIPT: L92013011M

Na ndiqni

  • Rreth Nesh
  • Privacy

© Memorie.al 2024 • Ndalohet riprodhimi i paautorizuar i përmbajtjes së kësaj faqeje.

No Result
View All Result
  • Albanian
  • English
  • Faqja Kryesore
  • Dossier
  • Intervista
  • Personazh
  • Dokumentar
  • Galeria e Fotove
  • Art & Kulture
  • Sport
  • Kujtime
  • Të Ndryshme